Tuesday, November 30, 2010

GILE YANG GILE!!

Hahahah....idea ni datangnye malam tadi, tapi sebab dah pagi dah msa tu, dah malas nak wat n ngantuk..mulenye, kenakn si zura je..angan2 aku dengan ika nak kenakan si zura ni.. pastu timbul pulak idea nak post kt blog..hoho..sorry zura..hahahah..

Haaa...nilah salah satu yang aku memang addict gile..setiap kali pergi shopping complex especially and usually Jaya Jusco, kalau tak masuk kedai kasut memang tak sah..selalunye memang masuk Vincci.. kasut-kasut kat situ memang cantik and harga pun affordable.. xdelah mahal sangat, biasa2 je...bila pergi situ, flat shoes memang tak tengok sangat melainkan nak beli disebabkan flat shoes aku dah putus..hoho..kasut bertutup pun sama gak...tak pandang sangat..heheheh..aku pandang heels and wages je..wages tu kurang lah...tapi heels memang gile punya gile..hahahaha..

Setakat ni aku hanya ada tiga heels and satu wages.. heels baru aku tu memang aku suka gile..tinggi lagi u..hahaha..memang melentik buntut..hahaha...tpu je..tapi heels aku tu xdelah setinggi macam dalam pic2 yang aku letak ni, tapi boleh tahanxlah..hahaha..bila pergi kedai Vincci , hati tu nak je beli, bags, purses pun cantik..al-maklumlah...nama pun PEREMPUANKAN.. keinginan untuk membeli, shopping tu memang membuak-buak..fuhh!!ayat...hahahah... nafsu je semua tu...hahaha..nah, tengoklh pic2 yang aku sediakan ni..walaupun bukan dari Vincci Collection tapi tetap SUPERB!!! hahahaha...


ni untuk kau zura..hahhaha








nilah heel aku from Vincci Collection (^_^)



Ha....dah tengok kan??semart (smart) tak??cantik gile...macam mana aku tak gila kan heels-heels ni..teringin sangat sangat sangat nak pakai tinggi macamni..hahaha...ada yang cakap pakai heels boleh jadi mandul, tapi tak tau lah kan sejauh mana kebenaran cerita ni..huhu...moga-moga dijauhkan..hehehe...amin... :)

p/s: aku GILA HEELS!!! zura, kau tunggu.......hahahahaha

4 comments:

  1. no wonder la u gile time sy beli heels baru dulu.. haha..

    ReplyDelete
  2. bengong..asl plak msuk kn dlm blog bai???cehhh!!!
    siot..=P..hahahahaa

    ReplyDelete
  3. hahahah...mestilah kakak...saya memang gile heels..hehehe...nk try kak ikin pny, kaki kite xmuat plk..hoho

    ReplyDelete
  4. zura: hahah..nk wt mcmna beb...xdapek den nk nolong ea do..hahah

    ReplyDelete