Wednesday, November 9, 2011

TAGGED FROM NHIDAYAH ALANG HUSSIN..:)

hoyeah!!
bka2 je new post ni tbeliak mata aku tengok 
signature yg aku wt...
menjadi plk...ingt kn xjd..AHHAHA...

ok dh, entry kali ni nk jawab tag lagi..
atoiii...byknye kna tag..
(padahal 3 je)
3 pn, byk gk kot...
huhu...
xpe, akk yg baik ati ni akn jwb suma tag2 anda ye..
hehe...

1) Apa benda yang penting dalam hidup anda
yg penting wt msa skng ni adalah handphone, laptop
purse and opkos money money money..
AHHAHA...xde duit, xhdup den baiii..
huhu..

2) Benda yang terakhir beli guna duit sendiri
waahhhh... i loiiiikeeee this Q..
hehehe...
bnda terakhir beli gna duit sndri adalah wages dari Guess bebeh..
aku sayang gle dgn wages 2...
huhu...
and xblh bg org lain pki pn..
AHHAHA..

3) Dimana tempat dan tema nak melangsungkn perkahwinan?
kalau dah kwin puas hati x dengan majlis tu?
ayoyo amma appa inna porengei..
HAHAHA...
soalan apakah ini??
tmpat nk kwin klu blh nk wt kt Australia n kawin dgn org Australia...
tp disebab kn mak aku xnk aku kwin dgn bngsa asing
n dia ckp bngsa asing xsun**..
huhu...
sodih ati awk dongar ea....
so, den buek kek umah den yolh..
AHAHA...
yang penting nye nikah mesti kt rumah, pelamin dalam rumah..
xnk luar umah..
xbest...:D
tema??
ontah...xtfkir pn lg nk tema apa
sbb masih jauh lg nk ke gerbang perkahwinan ni..
im not ready yet bebeh..
HAHAHA...

2nd Q tu xmo jwb..
den xkwin lg!!
jgn tny bukan2 blh xdayah??
HAHAHA...

ok next Q....

4) Adakah hati anda sedang dilamun cinta sekarang?
dengan siapa?
wooo wooo wooo!!!
soalan panassss dan soalan cepuk emas..
aku cepuk si dayah ni baru tau..
AHHAHA...
dayah,
sudah terang lagi bersuluh
kakak mu ini mmg in love skng ni...
hehehe...
malu plk nk ckp sape...
alah...
akk skng in love dgn botak lh dayah...
si johan ashaari 2..
heheeh...
*sorry tini*

5) Berapa lama akan mencintai orang yang dicintai 
sekarang itu?
fuiyooo!!!
melelh poloh den nk jwb soalan ni...
kng sia2 press dtg serbu...
dtg skali dgn fasha tersandar...
wakakaka....
mestilh nk mencintai si botak smpi ke akhir hayat
dan beriringan ke syurga firdausi..
walllauweiii...
angan2 tinggih!!
puiii!!!
AHHAHA...

6) Apa perkara yang betul2 nak dilakukan sekarang?
aku nak shopping!!
bosan siakkk duk umah lma2...
>.<"

7) Nama penuh korang dan nama bakal anak nanti?
nama saya Nur Nadia Binti Abdul Rahman..
(^___^)
nama anak??
atoiiii...
xdo laei lh...
klu ado pn, xnk bgtau...
hehehe..

8) Dimana tempat yang betul2 nak pergi?
1st mestilh nk menunaikan Haji...
kalau belum dapat panggilan,
dapat pergi Umrah pn dh Syukur Alhamdulillah..
:)

then, nak jelajah seluruh Australia..
especiallu nak pg Victoria, Australia..
msa tgk Austrlia Adventure kt tv3 dlu dia ckp 
Victoria ni tmpt yg romantik..
*wink2..
nk pg dgn suami aku nnt..
honeymoon bebeh...
HAHAHA...

9) Lima (5) lagu yang selalu didengar?
skng ni layan satu lagu je lh...
lagu hatimu milikku by nera af9..
lagu lain xdak..
AHAHA..

10) Bila tarikh lahir dan kat mana ianye disambut 
tahun ni/lepas?
ni yang aku mrh ni tny psal bday ni...
huhuhu...
bday aku 4 May 1990..
:)
thn lepas smbut kt umah...
xingt dpt kek ke x...
rasanye xdpt...huhu...
thn ni smbut kt UiTM...
xdpt kek gk..
mencik mencik mencik!!!!
huhuhu..
(T____T)

ok dah...terima kasih nhidayah dh tagged akk..
pnt den nk perah otak n jwb...
>.<"
hehehe...

ok dah, nk mandi..
nak pg anta surat kt pjbt pos..
surat order ipod..
*wink2..
xsbr tggu ipod sy..
hehehe..

No comments:

Post a Comment