Sunday, May 20, 2012

ITS SATURDAY BEBEH...

hoyeahhh!!
lma dh kn xupdate blog..
mls sbnanye..
idea 2 berlambak, tp sgttttt malas nk menaip..
-.-'


ok, aku nk cte psal wedding ceremony..
aku xtau lh knp aku suka sgt pg wedding ni..
mngkn sbb dpt pakai cantik2, pakai heels, pakai make up..
(actually xcntk mna pn sbb aku bkn nye jns org yg bfesyen sgt)
tp xtau knp, bl dgr je psal wedding, mesti nk pg..
wedding yg jauh2 lh..
klu dekat area mncheh je, sorry lh, x minat lh..
ahahah..
:p
bkn xmnt sbb apa..klu dlm area mncheh ni, aku xdpt drive jauh2..
al-maklum lh aku ni suka bwa kete..
kikiki..

ok then, nk dijadikan cte semalam pg kenduri kwin kt MITC melaka..
anak exco negeri melaka Dato Ghaffar n Atan kahwin..
aku sampai je pengantin dh makan beradab..
lmbat nk tgk diorg berarak n bsanding disebab kan ayh aku blk kje lmbt n byk kete n lori yg bwa slow..
nk ptong, kete belah kanan plk seketul2 n jlan bengkang bengkok..
mmg lmbt lh jwbnye kn..
tp Alhamdulillah sempat sampai..

bl sampai je tgk dlm MITC 2 xmcm cantik plk pelamin dia kn..
sebesar ada dia wt..
tema white purple mcm 2 lh..
yg aku nmpk white je suma kt pelamin 2..
cuma family n org2 yg duk kt pintu je yg pki purple..
bl tgk kt meja pengantin 2 nampak ketua menteri melaka dengan Yang Dipertua Melaka ada skali..
woahh!! rsanye 1st time jmpa Yang Dipertua 2..
ketua menteri dh selalu jmpa..
kikiki..
actually xde lh excited mna pn sbb yelh dia pn org biasa jgk kn..
beza nye dia menteri mentadbir sebuah negeri supaya negeri itu teratur aman dan damai..
cewwwaahhhh!!
bmadah kau ye ann..
hehehe..

oh ye, bab mkn plk mknn dia ok lh..
perut tgh lapar kan, apa yg ada dpn mata suma sdp..
hahah..
tp bab nasi, mmg 1st time aku mkn nsi 2..
slalu org hidang nasi mnyak kn smpi mnyak2 msuk dlm perut smpi tepu 2 yg gemuk..oppsss!!
hehehe..
tp yg kt cni, dia bg mkn nasi CHEESE!!
oh my ENGLISH!!CHEESE bebeh..
at 1st ingt nasi 2 basi sbb bau dia hanyir..
tp skali bl mkn xde rsa..bau 2 sebab bau cheese 2..
mule2 mkn mmg sdp lh kn sbb feveret aku..tp bl dh msuk byk rsa lain plk..
hhaha..
sian mak ak terpaksa mkn nasi 2..
kikiki..

nah, tgk lh pic ni..
pelamin yg sgt indah..
nk mcmni jgk lh nnt..eheheh..
=p
cantik kn??
^_____^

ni doorgift yg dia bg..
ni utk meja VIP sahaja..
bkn nk kata bapak aku bpengaruh sbb duk meja VIP..
tp msa kitorg smpai kitorg dh beratur utk amik mknn dh..
tba2 ada sorg kwn ayah aku merangkap penyambut tetamu tarik tgn ayh aku suh duk kt meje VIP..
begitulh ceritenye..
=)

nampak x yang Dipetua Negeri Melaka disitu..
syg nye msa ni ketua menteri dh blk..
xsmpat nk amik pic sbb duk sibuk mengunyah..
hahaa...
oh ye, Datuk Shafiee Apdal pn ada jgk td..
lupa nk mention awl2..
=)

dh hbs2 mkn, jmpa sorg kwan ayh aku ni..
aku suka pakcik ni..dia sgt kelakar..
nmpk je dia, ayt 1st dia ckp "ank dara aku pn ada skali"..
alamak...
so sweet lh pakcik ni..
heheh..
bl dh ckp2, pakcik 2 blh plk ckp klu dia ank lg ank laki, dia nk jodoh kn aku dgn anak dia..
OH MY ENGLISHHH!!
suka kjp aku..
ahahah..
pas2 isteri dia plk ckp, xde ank dia, ank2 buah ramai lg..
ecehhhhhhhh!!!
nk jgk..
ahahah..
then pakcik 2 smbung, "nk ada n erat kan hubungan antra 2 keluarga.."
ecececececehhhh!!
malu den..
HAHAHAHAAHA..
=P

dh stop psal jodoh menjodohi ni..
x mboh..
ahaahh..
then kitorg trus shoot pg JJ bandaraya melaka..
pg sna sbb aku nk tgk cte Dark Shadow lakonan Johny Depp aku..
cte dia ok lh..biasa2 je cumanye mcm biasalah kn..
Johny Depp is the BEST EVER!!
lawak!!
ahahha

then dh hbs cte, TER nampak lh plk PDI n VINCCI tgh SALE!!..
wei, SALE wei!! the SALE up to 70% kot!!
gile jp aku tgk td..
rsa mcm nk beli byk2 je..
tp apakan daya, penganggur terhormat ada rm50 je dlm purse..
HAAHHA..
so, yg ni jelh yg dpt aku grab sbb ckup2 duit dlm purse aku plus mak aku ada tmbh skit..
ahahhaha...
bkn sbb apa, beli ksut ni pn sbb ksut aku tggl tggu msa je lg nk rosak..
(alasan biasa aku bg kt ayah aku..AHHAH)

bl dh beli, trun je bawah aku usha2 ayah aku pg kedai jam..
ari2 xjd amik jam yg dia jji nk beli kn utk aku if result aku flying colours...
(actually xberapa nk flying sgt pn..)
jji nk beli bl dh nk konvo..
skali dh kna jack dgn mak aku, trus je ayh aku amik..
actually aku xnk beli skng pn sbnanye..
just tgk2, try2  je kn..
mak aku lh duk jack ayah aku..
mcm biasa lh ayt yg mak aku guna..."amik je"..
hahahah...
mmg slalu mak aku guna ayt ni...
msa beli kain ela kt jakel mggu lpas pn guna ayt ni gk..
nahhh!!hamik kau skali kna rm700++..
this week plk dh kna ratus2 lg..
hehehe...
bl dh kna jack, tba2 ayh aku ckp kt cine 2 "angkt lh jam ni"
errrrrrrr...aku dh ggit jari dh..
pndng mak aku, mak aku ckp "biarlh, amik je"
hahaha..
=)


thanks abah..
akan ku jaga jam ini ibarat nyawa ku sndri..
eceeeewwwwaaahhh!!
brand jam idaman dh dpt..
now, nk kje nk kmpul duit nk beli beg indaman from the same brand..
hehehe..
(kpd yg xsuka, bkn niat aku nk menunjuk cuma aku ingin berkongsi kegembiraan aku.TERIMA KASIH)

p/s: arini xnk tdo sbb nk tggu msg delivered..merajuk plk org tua 2...-________-"






No comments:

Post a Comment