Sunday, July 14, 2013

TAHNIAH MENGAKHIRI SEM 4

Assalamualaikum..
hola!
finally!!habis juga final exam sem ni..
oh!!sem ni teruk sgt..
takut nak tau result..
redha je dgn apa yg aku jwb td..
moga Allah lembut kan hati puan zarina tanda kertas aku dan juga kawan2 aku..
aminnnnnn...

oh! ha!!
dah ramai yang balik ye??
even housemate aku pun dah balik dah ni..
malam ni buka sorang2, tido sorang2, sahur sorang2..
huhu..
nak balik arini rasa tak larat dengan xcukup tido plus nak drive sorang2 selama 6 jam..
memang xmampu acik do haaa...
jauh bona..
lain lah ada second driver kan..
oh ye, where is my driver??
hewhewhew..
:P
so, its better aku stay sehari and balik pagi sok..
dari aku balik arini dalam keadaan badan yang xberapa cergas kan..
kang sia2 buka pose kang..
eh??no no no no..
walau macam mana sekali pun in shaa Allah xkan buka pose dalam bulan barakah ni..
=)

bila dh stay sorg2 ni tiba2 teringat bulan pose msa diploma dlu..
puasa masa sem 5..
sebulan puasa kat kolej sorang2..
oh, korang xpernah rasa kan???
bilik untuk 4 orang, yang stay 3 orang..
tapi yang betul2 stay aku sorang..
kental x kental lah cite dia sampai tido pun bawa Al-Quran and Surah Yassin..
walaupun bulan puasa syaitan suma kena ikat tapi biasa lah kan, manusia kan..
mana boleh lari dari bukan2..
hahahah..
>.<"

tapi apa pun, aku bersyukur..
sekurang2 nye aku ada kenangan macam tu..
nak kata pahit xde lah pahit pun..
oklah..
susah nak dapat mcamtu kan..
tapi bila fikir2 balik best juga apa..
buka sorang2 xpun pg menyemak kt blk org lain..
haaaa..
dari situ dapat erat kan hubungan silaturrahim dgn org lain plk kn..
hehehe..
bila jadi arini, memang mengimbau balik zaman diploma dulu beza nya dulu duk kolej now rumah sewa..
plus, dulu sebulan now sehari..
its ok what..
teringin gak nak rasa kan..
heeee...=D
lagipun in shaa Allah xrasa takut sebab jiran masih ada yang belum balik lagi..
syukur Alhamdulillah Allah permudah kan..
=)

tp kan..
errmmmm...errmmmmm....ermmmm...
macam best je kalau pergi buka kat jusco..
gulp gulp gulp!!
nak pg sorg2 ke nk ajak org ek??
errrmmmm...ermmmm...
xde org nk ajak ke??
xdpt buka, dpt sahur pun ok lh..
eh??
ahahah...
tppppp...xpelh..
cakap n rsa sorng2 kn..
mengada kau ni ann..
>.<"

oh, ok dah..
azan asar dh masuk..
mari menunai kan solat kawan2..
aku mencuba menjadi yang lebih baik untuk bulan ramadhan ni..
permulaan untuk menjadi lebih baik dari sebelum ni..
in shaa Allah sedang mencuba untuk khatam Al-Quran..
doa kan aku khatam ye kawan2..
korg pun cuba lah sekali..
mari kite sama2 kumpul pahala banyak2 untuk dibawa bekal ke akhirat...
in shaa Allah..
jom!
menunai kan yang wajib..

=)

No comments:

Post a Comment