Monday, December 27, 2010

MENYIBUK

26 Disember 2010
Hahaha...entry kali ni aku wat masa aku kat Langkawi..Langkawi???yeah!! Im in Langkawi right now..in hotel that not suits me..bukan nak kata aku suka hotel yang mahal-mahal tapi hotel ni tak best langsung..agak geli jugak dengan toilet bilik ni, katil tak best, tv hanya ada siaran TV1 je..tapi nasib baik dapat siaran lain setelah call maintenance tadi..kalau tak, memang sampai balik aku tengok TV1..BOSAN!!! hahaha...

Actually pergi Langkawi ni pun sebab ikut ayah aku, dia ada meeting kat sini..setelah proses pujuk-memujuk berlaku, baru aku and mak aku dapat ikut..hahaha...terima kasih bah sebab bagi kitorang menyibuk kat sini..hahaha..(^_^)..alah..apa salah kan shekali shekala menyibuk..bukan sselalu pun nak menyibuk ni..cuti duk je kat rumah tak buat apa-apa..korang pun bosan gak kan masa cuti asyik duk rumah je..betulkan??meh sep sikit..yeah!!pandai..hahaha..

On the way from Gemencheh to Langkap aku yang drive.. start from Langkap to Jeti Kuala Perlis my dad yang drive coz we are too late and we are out of time to catch the last tickets to Langkawi.. Guess what???fortunately we arrived on time and Alhamdulillah we got the tickets and here we are in Langkawi.. cewaah!!nak speaking pulak..hahaha..macam haram je english aku..hahaha..masa otw to Perlis ayah aku bawa laju gile kot..susah sangat nak tengok dia bawa laju tapi disebabkan dah lambat sangat, so terpaksalah kan..tapi best!!hahaha..

sape yang busuk ni??hahaha

tapi yang tak bestnye, tiket kul 7.30, feri gerak kul 8.30..perrghhh!!!menyirap je darah...huhu..(T__T)..sampai je jeti Pekan Kuah, terus pegi makan KFC..serius lapar..makan tak ingat dunia masa tu, senyap gile..hahahah..sampai je hotel terus baring...arrghhh!! leganye..

27 Disember 2010
Tadi pergi jalan-jalan dengan mak je, ayah aku ada meeting sampai sekarang ni pun tak balik bilik lagi..skang ni pun dah kul 12.21 a.m..hmm...ni nak cite ni, petang tadi nak pergi Idaman Suri yang menjadi "idaman" suma orang yang datang Langkawi ni..haisshh..aku pun tau tahu apalah yang best sangat beli barang kt situ..wat habis duit je..hahaha...nak dijadikan cerite, aku dengan mak aku jalan kaki almost 1.5km sebab nak pergi Idaman Suri tu..hadoii!!hancus make-up aku..hahaha..pastu pergi Pekan Kuah sebab nak kedai Haji Ismail Group, nak beli coklat!!!hahaha..memang tak sah bila dah datang Langkawi kalau tak beli coklat...masa dalam teksi tu, tanyalah driver tu nak pergi cabel car dari hotel aku tido..guess what???dia cas gile mahal sampai dekast rm100..gile..balik dari beli coklat, aku tanya driver yang lain, dia cas murah je just rm36..gile cekik darah pakcik tu..aku cekik kau kang baru tau..hahaha.. nasib baiklah terubat ati bila dapat beli coklat...sok pegi beli lagi..beli souvenir lagi..hahai, seronok..hahah..

Pusing-pusing kat Pekan Kuah tadi, penat kot...penat sebab mencari cigarettes..hahaha..boleh dikatakan semua kedai aku pergi semua cakap tak ada stock..satu kedai je yang ada rokok tu..nasib baik..actually dah dua kali datang kedai tu, bajet nak cari mana yang murah lah kan, at last pergi balik kedai tu sebab semua cakap tak ada..bila datang, balik, pergi tanya orang lain,dia pun cakap tak ada gak..pelik sebab tadi dia cakap ada..pastu tanya orang yang 1st aku tanya tadi, dia cakap ada..pastu perempuan tu cakap apa tau tak???"dia cakap kenapa cakap ada??mulut..." cis!!mulut tak boleh bla betul!!ggrrr!!!marah ni..hahaha..nasib baik dapat beli dengan harga rm46 sekatun..:)

sok nak pergi cabel car pulak..eh??jap..arinilah..hoho...tak sabar..heheh..ika, diba and zura, tunggu jelah k souvenir korang...all of you was the most important person in my life..(^_^)

 serious nak pergi sangat3..



 SubhanAllah..

 SubhanAllah..

p/s: ROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN



2 comments:

  1. boli rokok watpo weh??blo ko stat isap nih??hahahahaha

    ReplyDelete
  2. hhahaha...utk angah den bai...dio yg kirim...den ni ANTI ROKOK bai!!hahaah

    ReplyDelete