Monday, May 16, 2011

DID'NT MEANT IT AT ALL

Fuhh!! title tak macam gempak pulak kan??HAHAHA..tak delah...bukan nak cakap apa pun sebenar nye...aku just nak cakap aku dah muak dah perangai sesetengah manusia yang tak reti-reti balik rumah..maghrib pun balik lambat..malam-malam lepak sampai nak ke subuh..apa lah yang diorang buat lepak sampai pagi-pagi buta..aku pun tak tahu apa yang best sangat lepak sampai dah nak subuh ni...

seriously aku dah muak sangat sangat sangat dah sebenar nye...hari-hari kena mengadap benda yang sama je..bosan lah..penat..sampai kan TER comment kat status sorang ni..seriously i did'nt meant it.. disebabkan dah terlalu penat tengok korang wat benda ni, aku dah muak dah..masuk rumah bila tuan rumah a.k.a parents tu tak ada..hormat lah sikit...rumah orang wat macam kat rumah orang, jangan nak buat macam rumah sendiri..berselerak rumah orang tu bukan nye kau nak kemas..barang-barang habis rosak...treatmeal and massage chair pun rosak sebab korang..aku tau ada yang bukan salah korang, tapi bila dah jadi macam ni, FAHAM-FAHAM SENDIRI LAH...budak kecik pun tahu macam mana nak jaga barang, ni kan orang yang dah umur 24tahun...dah besar dah pun kan...

sorry to say, aku post entry ni bukan untuk kecik kan ati korang but untuk sedar kan korang bahawa jangan lah lepak lama-lama lagi..balik lah awal...sian kat parents korang..kalau apa-apa jadia kat rumah masa korang tak ada, macam mana???korang juga yang akan menyesal satu ari nanti...so, berubah lah...tak rugi pun kalau korang duk umah..macam-macam benda boleh korang buat...ni bukan marah, tapi sekadar nasihat dari seorang yang faham akan perasaan seorang yang bernama IBU yang sudah penat menasihati anak nye...

p/s: korang dah besar kan, so, tak perlu nak explain panjang-panjang..aku pun kena muhasabah diri juga..harap-harap tak jadi macam ni..(^_^)

No comments:

Post a Comment