Monday, October 10, 2011

IM HOME!!!

hoyeahh!!!
im coming home, im coming home,
tell the world im coming home..
eh2, takde coming2 lah..
dah kt rumah dah pun..
wikiki lalala..
lalalalalalalalala...
bahagia sungguh rasanye...
hehehehe...
(gila jap)

ok, sambung balik..
(normal kembali)
;)

finally, dah ada kat rumah..
ingat nak update malam tadi tapi sebab penat sangat,
aku terus booooommmm!!!tdo!!
pap pap oley..(tru annas easkey jap)
HAHAHA...

yelah, bgn kul 6pg, nak study punya pasal kn..
kena lah bgun awal..kikiki...
then, dah perah otak suma, 
balik bilik kemas2 barang, hangkut trun bwah..
tak macam banyak pulak kan barang aku...
hangkut sorang2 pulak tu...
kurus jap...HAHAHA..

sambil tunggu parent aku sampai from putrajaya,
duk lah kat bawah padahal diorang jauh lagi..
tu suma sebab dah xmampu
nak duk sorang2 kat bilik
and also tak xmampu
nak duk lama2 kt UiTm tu..
suma dah balik, mmg xlah kn nk duk lama2..
HAHAHA...
-.-'

ok, that was the last time i stayed at college..
next sem will be NR student..
what do yo mean by NR??
NR tu non-resident..
means, budak yang dah tak dapat kolej..
thanks UPK tak bagi aku duk kolej..
>.<"

haaaa....lepas tu, pegilah kat rumah sewa tu...
msa tu tinie and fathin dah ada kat situ..
aku sampai dengan ainee sebab aku tak tahu umah 2...
thanx ainee and her parents sebab sanggup tunggu..
(^_____^)

malas nak cite panjang, rumah tu pun
dah siap dipasangkan langsir..
thanks to ainee's mom sebab bawa langsir tu..
and also mak2 yang lain yang sponsor barang2,..
nanti akak bawa tong gas ok...hehehe...

ok dah, rasa macam dah panjang je tulis...
bosan pulak korang nanti..
now, nak enjoy puas2 cuti ni
even though rumah tengah buat renovation...
(^__________^)

No comments:

Post a Comment