Monday, October 3, 2011

MANA KAU??

eh??entry apakah ini??
haaa...entry ni khas untuk kawan aku
yang nama nye Abdul Hakim Aziz..
mana kau pegi wei??tetiba pulak deactivate..kenapa??
bill blackberry kau tak bayar ke??
HAHAHAH...(^_^)Y

nilah kawan kaki gebang aku dengan zura..
adanye korang bdua, hilang stress aku beb..
dah2, tak payah nak kembang sana sini bila aku puji macam ni..
hahaha...
tp, ntah kenapa, tetiba si mamat sorang ni 
hilang kan diri pulak..
kau kenapa kim??
frust menonggeng sebab anggur 
tak jadi ke??AHHAHA..
cepat2 lah activate balik..
zura rindu nak gebang dengan kau..
EH???
hahahahha...

ok dah, malas nak cite panjang2..
nak tido lepas dah berjaya 
telan sebijik BURGER SEGAMAT..
burger ayam special...
terbaikkkkk punya burger..
hehehe..

kalau mata tu elok lagi,
carilah aku..
EH??patutnye bukan akim ke??
lantaklah..blog aku..AHHAHA...
sory kim, aku xde pic kau sebab kau 
deactivate..
akim ni orang nye belakang budak perempuan
yang duk sebelah cikgu tu..
seorang budak lelaki yang tak 
pakai name tag..
apa punya orang lah kau ni..
AHHAHA..

p/s: aku nak tido..kim, cepat activate fb kau..rindu nak gebang dengan kau... :(

7 comments:

  1. memang x syak lagi aku memang comel masa kecik2 dulu..hee..aku x penah ingat pn aku ade name tag? ade ke? haha..jap2, mane gmbar zura?? xde eh? ok saje tnya..lupakan je..

    ReplyDelete
  2. x paham betol la benda ni..adoi lagi sekali

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA...smpi 4 kau cmmnt kim...pnng kau ni..heheh...

    ReplyDelete
  4. akhirnya komen aku keluar jgk..horey..lihatlah dunia..kih3

    ReplyDelete
  5. HAHAHAHA...gedik kau ni kim...kau ingt kau azean irdawaty nk lihat2 dunia??HAHAA

    ReplyDelete