Monday, August 27, 2012

SEMINGGU BERLALU

seminggu berhari raya..
kunjung mengunjung rumah terbuka 
hoi!!!
jalin kan kasih sesama kite
lupa kan saje sengketa lama...
ooo...
lalalalal...

oppss!!ternyanyi pulak kat sini ye!
haaa...sedar xsedar dh seminggu kite beraya kan??
amacam??ada best ke raya tahun ni??
or sama je mcm tahun2 sebelum??
for me, sama je macam tahun2 dulu..
dah besar kan..
xde lh excited mana nk beraya..
nk meraikan Aidilfitri ni..
yang seronok nk beraya ni budak2..
pada aku lah kan, pada orang lain aku xtau lh mcmna..

pada aku lagi, time raya ni lah nk jmpa kawan2 lama dlu..
kawan2 sekolah rendah mana yang xsombong, yg boleh get along..
yelah, bila bulan2 biasa susah sgt nk jmpa kan..
masing2 bz dgn study, keje..
time raya ni lah nk jmpa balik, nk gelak sakan..
time tulah boleh erat kan balik hubungan yang tergantung seketika..
=)

bila dah besar2 mcmni xde lh berharap sgt nk dpt duit raya kan..
just berharap dari family je lh..
ahahah...
Alhamdulillah, duit raya dari family lagi byk dri aku dpt..
Eh??
hahahah...

if nak dibanding kan duit raya sebelah mak n ayah, sebelah mak lagi pemurah..
sebelah ayah aku dpt rm1 je..
nmpak tak kat situ??
walaupun aku xberharap utk dpt duit raya tp actually aku berharap jgk..
AHHAHA..
=..="
apa2 pn, sebelah mak memang besh!!
arigato...^^

ha!!aku pn dpt duit raya dri bestfren aku tau..
walaupun xbyk, tp shock jgk sbb kau baik hati nk bg kt kitorg diba..
thnx dburs..
aku kje nnt aku bg amount yg sama kt kau ok..
HAHAHAHAH...
^^'

oh ye, raya tahun ni jgk yg buat pertama kalinye aku n kwn2 aku kuar bjimba time raya..
ooppss!!
if korg nk kata kitorg ni noob, ckp jelh..
kitorg ni mmg jns mcmni..xberapa nk kuar umah sgt..
^^
oh yes, mmg best kuar dgn korg walaupun apa yg korg duk gelak duk ckp aku xdpt nk tambah2..
kna focus drive beb..
bawa ank2 dara org ni kna drive baekkkkk pnyyyy!!
HAHA..
thnx kawan dah ceriakan hidup aku..
ecewwaahhh!!!
gelimat..
-.-'
oh, thnx zest belanja popcorn..
walaupun dibahagi2 satu kotak utk 5org n aku dgn ika mkn dlm plastik diba..
HAHAHA..
tp itu yg lebih manis actually..
kongsi2 lebih mengerat kan our relationship..
^^
oh ye, pelishhhhh!!
tolong jangan ubah lahabau jd "habalau" or "halabau" or apa2 jelh..
marah org melaka nnt..
AHHAH..

ni lah my fren..ika, zura, diba n zest..
^^


tgh tggu si zest blk dri check telinga..
HAHAHA...
zzzzz...
-.-'

aku suka pic ni..
sory, xde kna mngna dgn cerita di atas..ahahah
credit to ika..
^^


oh yg ni plk ada tselit sorg laki nama dia iwan a.k.a buncit..
^^

haaaa...
tttuuuuddddiiiaaaa!!
after 6days raya, mcmni lh badan aku..
dh gemuk blk..
habis herbalife aku..
-________-"

ok dah, nanti smbung lagi..
adiosss!!

No comments:

Post a Comment