Saturday, March 28, 2015

SENTAP

Penah rasa x kena benci dengan bakal mak metua?
and this is what happened to me right now
Apa ntah aku buat
suddenly kena bash habis
aku rsa ank kau yg salag dlm hal ni
but y suddenly aku yg kena??
For these past 6years plus ok je..
But since I started to live in kl
Everythings messed up..

Ank kau main kayu 3 dgn cheq
Habih cheq yg kena mrah..
Apa cite??
Hmm

Xpelh,aku tgk je dlu..
Aku sabar..
Broken heart never heal
I didnt do anything 
But once ive reach the level
U will know which action ill take
No matter who u r

I still can control myself
I still can control my feelings
I still can control my anger
but remember!
im unpredictable!
I can do more worst than u do!

serius shit aku marah gile skng ni!
aku paling hangin bl aku xsalah tp aku kena bash
like hell man!



No comments:

Post a Comment