Monday, January 31, 2011

JELES!!!!!!!!!!!!!!

Peerrghhhh!!! serius jeles gile..huhuhu...zaquan dh kawin dgn ayu raudhah..atoiii!!!baru nak ngorat..hahahaha...:)))
bajet kau cantik sangat ke ann nak ngorat zaquan tu??hahaha..sengal!!!


Tapi, jeles tetap jeles...mamat tu ensem kot, mude lagi..sebaye dengan abang aku tapi dah kawin..atoii!!! awal nye kawin...tapi kalau dah jodoh nak buat macam mana kan..Dia dah tentukan..moga-moga zaquan and ayu raudhah berkekalan hingga akhir hayat..bukan ke anak cucu ye..selalu sangat orang cakap ke anak cucu..sepatut nye cakap hingga akhir hayat, bila cakap sampai anak cucu, bila dah dapat cucu, bercerai berai...tak elok cakap macam tu sebab kata-kata yang kite kuarkan adalah doa..so, lebih baik kite ucap berkekalan hingga akhir hayat..(^_^)


Nah, amik lah korang tengok gambar-gambar zaquan dengan isteri dia..:'(


waaa.... (T_T)

grrr!!!

gggrrrrr!!!!






p/s: uuwwaaa!!!jeles gilerzz!!! tapi, apa-apa pun, moga berkekalan hingga akhir hayat, dunia akhirat..(T_T)

4 comments:

  1. sdey beno ak bce p/s ko 2..hahahaha..asl time kawen zaquan x bape nk hensem ha??time men bola hensem plak tgk..atoii..

    ReplyDelete
  2. huhuhu...mmg sdh wei..redha jelh..hahahaha...
    2 lh psal..muke lain skit..time ats pdng, mmg ensem..slalunye ppuan yg naik seri kn, ni dio lak yg naik sbb muke nmpk lain,..ahahaha

    ReplyDelete
  3. Jles dowh.. ayu raudah comel gle..!!

    ReplyDelete